Îngrășarea și cumulul muscular

Îngrășarea și cumulul muscular

Este limpede faptul că sunt foarte multe persoane care vor să scape de kilogramele în plus, însă de partea cealaltă, pentru că există și o asemenea latură, sunt cei care vor câteva kilograme în plus și de foarte multe ori din dorința de “îngrășare” îmbrățișează Fast Fast-food-urile și mâncarea cântărită ochiometric din punctul lor de vedere ca fiind o sursa buna de proteina.

Fără prea multe explicații filozofice o să încerc pe cât posibil să ofer niște sfaturi folositoare, de baza zic eu, sustrase dintr-o publicație străină și rearanjată pentru o mai mare comoditate psihică.

Consultați un medic

Dacă ați pierdut in greutate recent, fără niciun motiv aparent (dieta, stres) discutați cu un medic pentru a exclude orice boală care ar putea explica pierderea bruscă în greutate. Dacă ați fost întotdeauna slab și nu vă puteți îngrășa singur, un medic nutriționist vă poate ajuta.

Mâncați mai des

Obiectivul dvs este să creșteți în greutate? Absorbiți mai multe calorii decât ardeți, bineînțeles nu neglijați sportul întrucât aveți nevoie de o masă musculară activă și un organism funcțional. Să mâncați mai mult la fiecare masă este o soluție, însă nu pentru cei care au pofte slabe sau pentru cei cu probleme digestive. Mai bine încercați să aveți 5-6 mese/zi: mic dejun, gustare la 10, prânz, ceai după-amiaza, cina și o mică gustare înainte de culcare. Dacă vreți sa luați în greutate abțineți-vă de la grăsimi și zaharuri. Personale slabe nu sunt imune la colesterol sau diabet de tip 2 (non-insulino-dependent). Prin urmare, nu se pune problema de abuz de dulciuri sau alimente grase: cartofi prăjiți, prăjituri, înghețată. Mai bine creșteți rațiile de proteine: carne, peste, oua și glucide complexe: paste, orez, pâine, cereale.

Practicați sport

Pentru a vă deschide apetitul și a crește masa musculară, practicați cel puțin 45 minute de sport/săptămână. Nu este nevoie sa faceți jogging sau sa mergeți cu bicicleta dacă asta nu vă face placere. Esențial este sa faceți mișcare și sa va facă plăcere în același timp. Bucurați-vă de relaxare în timpul sportului. Stresul poate fi o explicație a scăderii în greutate.

Cântăriți-vă o data pe săptămână

Este inutil să vreți sa luați prea repede în greutate, acest lucru înseamnă depunere de grăsime nu îmbunătățirea masei musculare. Pentru a vă asigura ca acumularea în greutate este regulată, cântăriți-vă săptămânal în aceeași perioadă a zilei, ideal este dimineața înaintea micului dejun. Un monitor ar fi util pentru că oferă mai multe detalii despre distribuția masei musculare. Dacă utilizați acest tip de aparat, cântăriți-vă la fiecare 15 zile, mereu în același timp, de preferință dimineața înainte de masă și fără sa beți apă, la 10 minute după ce v-ați trezit, timp în care apa din corp va coborî către picioare.

Sfaturi

Renunțați la fumat. Adesea fumătorii sunt cu câteva kilograme în minus față de greutatea lor normală. Luați suplimente nutritive dar numai în funcție de sfatul farmacistului, faceți cure de detoxificare înainte de orice program de genul pentru ca organismul trebuie sa fie curat și sănătos, eventual ceva produse naturiste de genul “Branca Ursului”, ce stârnește apetitul și ajută la asimilarea alimentelor, oferă un plus de vitalitate.

One Response to Îngrășarea și cumulul muscular

Leave a Comment

Name*

Email* (never published)

Website

Contactează-l pe Alex Roșu ca să vezi cum te poate ajuta