Blog

Abdomenele efectuate incorect pot slăbi peretele abdominal și pot afecta organele interne

Din dorința de a avea un abdomen cât mai plat, efectuarea abdomenelor este o soluție la care toți ne-am gândit. Este adevărat că exercițiile pentru abdomen ne ajuta foarte mult, dar bineînțeles ca dieta și arderea caloriilor înainte de exercițiile aerobice, sunt esențiale.

Cu siguranța, există foarte multe persoane care nu efectuează corect aceste exerciții. De cele mai multe ori, atunci când facem abdomene, cautam un bun aspect estetic, uitând ce înseamnă cu adevărat formarea abdomenului, și anume obținerea unui perete abdominal puternic, care servește perfect la bunăstarea organelor interne, și de asemenea, care ne ajuta sa avem mai multă forță în zona abdominală.

De multi ani, cei mai buni profesioniști în fitness împreună cu medici specialiști, au dovedit că există exerciții pentru abdomen, care pot sa ne afecteze mai mult decât să ne ajute să obținem un abdomen bine lucrat.

Abdomenele drepte și înclinate (oblice) trebuie efectuate, acordând atenție egală fiecărei serii, care trebuie sa conțină același număr de repetări. Dacă acestea nu se respectă, cauzăm un dezechilibru cu alte parți ale corpului, cum ar fi cele transversale, ceea ce va duce în cele din urmă, la un perete abdominal slăbit. Așadar, este posibil să vedem mici schimbări din punct de vedere estetic, dar totuși, forța în acea zonă să fie insuficientă. Atunci când se ajunge în zonele abdomenului la o diferență de forță remarcabilă se realizează schimbarea morfologică a organelor interne, care au tendința de a se deplasa în jos.

În consecință, este necesar să antrenăm partea oblică și transversală în mod egal, iar în cazul femeilor și mușchii pelvini. Acest lucru va contribui la consolidarea zonei în mod corespunzător, care generează și o talie mai fină, marcată de un abdomen plat. În plus, în felul acesta menținem fiecare organ la locul sau, iar rezistența va crește.

 

Rolul aminoacizilor în recuperarea musculară

Exercitiile fizice aduc nenumărate beneficii asupra corpului care îi permit din ce în ce mai mult să suporte antrenamente cât mai dure, fiind necesar ca noi să-l hrănim în cel mai bun mod și să consolidam toate țesuturile, în special muschii, astfel încât să obținem rezultatele dorite, cât mai repede.

Fibrele musculare sunt principalele celule, care pe lângă antrenament, necesită și hrănire, deoarece cu fiecare exercițiu în parte, se termină rezervele energetice care permit efectuarea exercitiilor intr-un mod corect. De aceea, aminoacizii joacă un rol important în tonificarea musculară. Aceștia acționează ca neurotransmitatori de informații la celulele nervoase care facilitează contracțiile pentru fiecare exercițiu în parte, și ajută, de asemenea vitaminele și mineralele să-și îndeplinească funcțiile, furnizându-i o mare energie țesutului muscular.

Sunt recomandate produsele care conțin aminoacizi esențiali, precum: leucina, izoleucina și valina. În plus, este recomandabil să combinam acești aminoacizi cu vitamina B6.

Îngrășarea și cumulul muscular

Este limpede faptul că sunt foarte multe persoane care vor să scape de kilogramele în plus, însă de partea cealaltă, pentru că există și o asemenea latură, sunt cei care vor câteva kilograme în plus și de foarte multe ori din dorința de “îngrășare” îmbrățișează Fast Fast-food-urile și mâncarea cântărită ochiometric din punctul lor de vedere ca fiind o sursa buna de proteina.

Formula Harris-Benedict și unicitatea organismului fiecărui individ. Cum afli ce metabolism ai

Formula Harris-Benedict și o mică parte din ‘regulamentul de folosire și interpretare’, acest articol vine în ajutorul celor ce găsesc calcule și teorii în orice, este ca o alternativă ce conferă o oarecare siguranță celor ce caută exprimarea în cifre.

Înțelegerea caracteristicilor și nevoilor organismului personal. Ce fel e corp ai?

Tipul somatic este un criteriu în clasificarea corpurilor omenești, în acest caz în funcție de câteva caracteristici evidente: grosimea oaselor, masa musculară, strat adipos. Clasificarea după tipul somatic nu este singura și nici nu poate încadra perfect pe oricine, de aceea, ea trebuie folosita mai mult orientativ, prin evitarea încercării de a încadra pe cineva forțat într-un anumit tip somatic (majoritatea suntem o combinație a celor 3 tipuri). Totodată, tipul somatic trebuie sa reflecte anumite caracteristici constante si evidente.

Câteva sfaturi despre igienă care îți fac viața mai frumoasă

Un subiect pe cat de banal pe atât de adevărat și de trist, și aici fac referire și la centrele mari de fitness unde regulile de bază (prosopul pe aparat pe toată durata exercițiului, ștersul și dezinfectarea aparatului după terminarea executării exercițiului, etc) lipsesc cu desăvârșire:

Contactează-l pe Alex Roșu ca să vezi cum te poate ajuta